معرفی تورهای خارجی ریسمون و جزئیات آن - مجله لپتاب دات آی آر
خانه / آگهی ها / معرفی تورهای خارجی ریسمون و جزئیات آن

معرفی تورهای خارجی ریسمون و جزئیات آن

ریسمون در سال‌های اخیر تلاش کرده تا برترین تورهای خارجی را از لحاظ کیفیت به مسافران خودش ارائه کند. در این راه از بهترین تورلیدرهای ایران که سال‌ها تجربه و سابقه‌ی برگزاری تورهای خارجی را داشته‌اند استفاده کرده است. انتخاب مقاصد موردنظر مسافران طبق سلایق‌شان بوده است و تمام تلاش ریسمون در راستای هزینه‌های مقرون به صرفه و کیفیت بالای تورهای خارجی در دو سال اخیر بوده است. ریسمون در این مدت تورهای متعددی مانند تور ژاپن، تور کانادا، تور استرالیا، تور ترکیه، تور کوبا، تور تاجیکستان و بسیاری از کشورهای دیگر را برگزار کرده است. با افتخار ریسمون توانسته است در ۵ قاره‌ی جهان تور برگزار کند. و روز به روز به تعداد مسافرانی که با ریسمون سفر می‌کنند افزایش پیدا می‌کند.

تورهای بکپکری ریسمون که بسیاری ریسمون را با برگزاری این تورها می‌شناسند باعث شده است تا تورهای خارجی با تمرکز بیشتر بر روی فرهنگ و طبیعت مقاصد برنامه‌ریزی شوند و مسافران بتوانند تورهای ارزان خارجی را تجربه کنند.

تجربه‌ی سفرهای خارجی همیشه با هزینه‌های زیادی همراه بوده است که با تورهای بکپکری ریسمون، این تورها به تجربه‌هایی قابل دسترس‌تر تبدیل شده‌اند.

 مسافران ریسمون همگی با خاطره‌ای خوش از سفرهای خارجی برگزار شده در سفرهای بعدی ریسمون هم همسفر می‌شوند. اگر به دنبال سفری ارزان اما با کیفیت هستید یکی از بهترین گزینه‌های ارائه شده میان تورهای خارجی موجود تورهای ریسمون است.

 سفرهایی مانند تور کانادا یا تور ژاپن در بهترین هتل‌های ۴ ستاره و ۵ ستاره و برنامه‌ی کامل بازدید از تمام دیدنی‌ها، جذابیت‌ها، اماکن تاریخی و تفریحی شهرهای دیدنی و بزرگ برگزار می‌شوند.

سفر کردن و همراهی با تور می‌تواند برای شما خاطره‌ای خوش و به یاد ماندنی از فرهنگ وطبیعت و تاریخ متفاوت سرتاسر جهان به جای بگذارد. برای همراهی با تورهای خارجی ریسمون به وبسایت ریسمون مراجعه کنید و در قسمت تورهای خارجی می‌توانید لیست تورهای خارجی موجود را ببینید انتخاب و رزرو نمایید.

همچنین ببینید

با سایت کتاب، رایگان کتاب دانلود کنید و کتابخوان شوید!

آیا نمی دانید چه کتابی بخوانید و یا نمی دانید چگونه کتاب مورد نظرتان را …

دیدگاهتان را بنویسید