معرفی محصولات بهداشتی کامان - مجله لپتاب دات آی آر
خانه / مطالب متفرقه / معرفی محصولات بهداشتی کامان

معرفی محصولات بهداشتی کامان

برند کامان یکی از محبوب‌ترین برندهای ساخت ایران بوده که تاییدیه بالاترین استاندارد کیفیت را از لابراتوار اتو سوییس کسب کرده است و در سال ۱۹۰۴ میلادی با هدف ارتقا سلامت در جامعه شروع به فعالیت کرد. برند come’on با استفاده از ترکیبات و فرمولاسیون منحصر به فرد شروع به تولید محصولات بهداشتی نمود که این ترکیبات عالی مورد تایید لابراتور اتو سوییس هستند و به جوان‌سازی و شادابی پوست صورت کمک می‌کند. محصولات تولیدی برند کامان فاقد مواد شیمیایی مضر، الکل، پارابن و صابون بوده و حاوی ترکیبات آنتی اکسیدانی می‌باشد که تاثیر رادیکال‌های آزاد روی پوست صورت را خنثی می‌کند.

محصولات  Come’On

برند کامان تولیدکننده انواع بالم لب، دئودورانت، کرم آبرسان، کرم ترک پا، ژل شستشوی صورت، مرطوب کننده دست و صورت، دستمال مرطوب، وازلین و محصولات ویژه آقایان بوده که تمام محصولات برند کامان دارای هیالورونیک اسید بوده و با مرطوب نگه داشتن پوست خاصیت ارتجاعی پوست شما را حفظ می‌نماید. همچنین از دیگر مزایای محصولات برند کامان می‌توان به این مورد اشاره کرد که حاوی ویتامین‌های گروه A، B، C و E هستند که نسبت به نوع محصول وجود ویتامین‌ها متفاوت بوده و به تغذیه پوست کمک می‌کنند.

در زیر چند تا از محصولات معرف کامان را معرفی میکنیم

ژل شستشوی صورت کامان

فیس واش Come’on آبرسان حرفه‌ای پوست بوده و تا ۷ روز رطوبت پوست شما را به ۹۸ درصد می‌رساند. انواع ژل شستشوی صورت کامان را می‌توان به سه دسته مخصوص پوست‌های چرب، معمولی و خشک تقسیم کرد که در ادامه به معرفی هریک از این سه محصول می‌پردازیم. اما طرز استفاده از سه محصول مشابه بوده و شما باید برای استفاده از فیس واش کامان ابتدا صورتتان را کمی با آب مرطوب نمایید، سپس مقدار مناسبی از ژل را کف دست ریخته و به همراه کمی آب روی صورت به آرامی ماساژ دهید. سپس با آب کافی آبکشی نمایید.

ژل شستشوی صورت کامان مخصوص پوست چرب

ژل شستشوی صورت کامان مخصوص پوست چرب حاوی عصاره چای سبز بوده و به تعدیل چربی پوست کمک می‌کند. افرادی که پوست فوف‌العاده چربی دارند بهترین گزینه برای آن‌ها استفاده از فیس واش سینره مخصوص پوست‌های چرب بوده چرا که فاقد چربی بوده و از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری می‌کند. همچنین افرادی که پس از شستشو صورت دوباره احساس می‌کنند چربی پوستشان از بین نرفته است، ژل شستشوی کامان Oily Skin گزینه مناسبی بوده و تا ۷ روز رطوبت‌رسانی می‌کند. ژل پاک کننده صورت کامان دارای پروانه بهداشت شماره ۵۶/۲۳۷۴۷ بوده که شما می‌توانید از سلامت کالا اطمینان حاصل نمایید.

ژل شستشوی صورت کامان مخصوص پوست معمولی

ژل شستشوی صورت کامان مخصوص پوست معمولی حاوی عصاره گریپ فروت بوده و تا ۷ روز رطوبت پوست شما را به ۹۸ درصد می‌رساند. ژل شستشو صورت کامان دارای حجم ۵۰۰ میلی‌لیتر بوده و به دلیل حجم زیادی آن نسبت به دیگر شوینده‌های پوست مقرون به صرفه و اقتصادی بوده و می‌توانید مدتی طولانی از آن استفاده نمایید و شاهد شادابی و طراوت پوست خود باشید. همچنین ژل شستشوی Normal Skin کامان دارای شماره پروانه بهداشتی ۵۶/۲۳۷۴۶ می‌باشد.

ژل شستشوی صورت کامان مخصوص پوست خشک

ژل شستشوی صورت کامان مخصوص پوست خشک حاوی عصاره پشن بری بوده و به حفظ چربی پوست کمک می‌کند. اگر شما پوست خشک یا نسبتا خشکی دارید و پس از شستشو پوست صورتتان پوسته می‌دهد، بهترین گزینه برای شما استفاده از ژل شستشوی صورت کامان مخصوص پوست خشک بوده که حاوی هیالورونیک اسید بوده و با آبرسانی یا رطوبت‌رسانی به پوست از پوسته پوسته شدن جلوگیری می‌کند. ژل پاک کننده صورت کامان Dry Skin دارای شماره پروانه بهداشت ۵۶/۲۳۷۴۸ بوده که شما می‌توانید با جستجو شماره پروانه بهداشتی محصول در گوگل از سلامت و مرغوبیت محصول اطمینان حاصل نمایید.

ژل شستشوی اسکراب صورت آقایان کامان

ژل شستشوی اسکراب صورت آقایان کامان حاوی هیالورونیک اسید بوده و با ماندگاری ۴۸ ساعته، پوست صورت را رطوبت‌رسانی و آبرسانی می‌کند. افراد می‌توانند بصورت روزانه از ژل شستشو آقایان کامان استفاده نموده و تا ۷ روز رطوبت پوست خود را به ۹۸% برسانند. فیس واش کامان آقایان ترمیم‌کننده پوست بوده صورت، بدن و دست بوده و همچنین چربی پوست را کنترل می‌کند. ژل شستشوی آقایان comeon دارای شماره پروانه بهداشتی ۵۶/۲۴۳۵۶ بوده و به سلامت و زیبایی پوست کمک شایانی می‌کند.

 

دستمال مرطوب کامان

دستمال مرطوب آرایش پاکن COMEON در دو نوع شیر پاک کن و آرایش چشم حساس تولید شده که شما می‌توانید از هر دو محصول برای پاک کردن آرایش استفاده نمایید. تفاوت اصلی این دو محصول این است که دستمال مرطوب آرایش چشم حساس برای پوست‌های حساس مناسب بوده و همچنین برای پوست زیر چشم مناسب است. طرز استفاده از دستمال مرطوب آرایش پاکن COMEON به این صورت بوده که باید آن را از قسمت درج شده روی محصول باز کنید و یک دستمال برداشته و صورتتان را بدون نیاز به آبکشی پاک نمایید. علاوه بر این از جمله مزایای محصولات کامان می‌توان به عدم ایجاد آکنه روی پوست و عدم ایجاد حساسیت پوستی اشاره کرد که به همین دلیل برای پوست‌های چرب و حساس نیز مناسب است.

دستمال مرطوب شیر پاک کن کامان

دستمال مرطوب شیر پاک کن کامان، پاک کننده آرایش قوی بوده که پوست شما را عمقی تمیز نموده و به سلامت پوست شما کمک می‌کند. دستمال مرطوب شیر پا کن COMEON حاوی شیر خالص و خیار بوده که پوست را نرم، لطیف و مخملی می‌کند. دستمال مرطوب کامان به ویژه برای پوست‌های خشک مناسب بوده که شما می‌توانید روزانه از آن استفاده نموده و به آرامی هرگونه آلودگی و مواد آرایشی روی پوست را پاک کنید. دستمال شیر پاک کن کامان دارای ۲۰ دستمال مرطوب با ابعاد ۱۵ در ۲۰ سانتی‌متر بوده که دارای شماره پروانه بهداشتی ۵۶/۱۴۹۷۶ می‌باشد.

دستمال مرطوب پاک کننده آرایش چشم حساس کامان

دستمال مرطوب دور چشم COMEON پاک کننده ملایم پوست بوده و دارای ویتامین‌های موثر در پاک کنندگی پوست بوده که حتی لوازم آراشی ضد آب را هم پاک می‌کند. دستمال مرطوب پاک کننده آرایش چشم حساس کامان حاوی عصاره پشن بری بوده و برای پوست‌های حساس به ویژه دور چشم مناسب می‌باشد چرا که پوست دور چشم نازک و حساس بوده و نیاز به مراقبت بیشتری دارد تا از ایجاد چین و چروک اطراف چشم جلوگیری گردد.همچنین دستمال مرطوب دور چشم کامان پوست حساس و چشم‌های شما را اذیت نمی‌کند. دستمال مرطوب کامان چشم‌های حساس دارای ۱۰ عدد دستمال با ابعاد ۱۵ در ۲۰ سانتی‌متر بوده و دارای شماره پروانه بهداشتی ۵۶/۱۵۴۵۵ می‌باشد.

 

اسپری دئودورانت کامان

اسپری دئودورانت COMEON محصولی فوق‌العاده با کیفیت بوده بوی بد و نامطبوع بدن را از بین می‌برد. طرز استفاده از اسپری دئودورانت کامان به این صورت بوده که می‌توانید پس از حمام و یا در مواقع مورد نیاز روی بدن اسپری نمایید. اسپری دئودورانت COMEON در دو نوع زنانه و مردانه تولید شده است که دارای خواص مشترک بوده اما در بعضی خواص با یکدیگر متفاوت هستند. دئودورانت کامان دارای حجم ۱۲۵ میلی‌لیتر بوده که در ادامه به معرفی اسپری زنانه و مردانه کامان می‌پردازیم.

اسپری ضد تعریق زنانه کامان صورتی مدل Deo Lady

اسپری دئودورانت زنانه کامان فاقد آلومینیوم بوده و حاوی ترکیباتی خاص برای مبارزه با تعریق بدن است. اسپری دئودورانت زنانه برای انواع پوست مناسب بوده و دارای ماندگاری طولانی مدت می‌باشد. همچنین دئودورانت COMEON سبک بوده و با استفاده از آن احساس سنگینی روی پوست نخواهید داشت. دئودورانت کامان حاوی روغن درخت چای بوده که دارای خاصیت ضد باکتریایی و ضد قارچی می‌باشد. دئودورانت زنانه کامان دارای شماره پروانه بهداشتی ۵۶/۲۵۶۸۱ می‌باشد.

اسپری ضد تعریق زنانه کامان سبز مدل Deo Lady

اسپری دئودورانت زنانه کامان سبز مدل Deo Lady ضد حساسیت، خنک کننده و فاقد آلومینیوم می‌باشد. اسپری ضد تعریق کامان زنانه با خاصیت رطوبت دهندگی بالا به طراوت پوست کمک می‌کند و کنترل کننده بوی بد عرق می‌باشد. اسپری ضد تعریق کامان حاوی روغن درخت چای بوده که دارای خاصیت ضد باکتریایی و ضد قارچی می‌باشد. 

اسپری ضد تعریق مردانه کامان مدل Fresh & Quick dry

اسپری دئودورانت مردانه COMEON هم مانند دئودورانت زنانه از مواد طبیعی ساخته شده و فاقد آلومینیوم است. جالب است بدانید آلومینیوم موجود در ساخت مام‌ها حساسیت زا بوده و ممکن است با استفاده از مام‌های دارای آلومینیوم دچار مشکلات پوستی شوید. در نتیجه شما می‌توانید از اسپری‌های دئودورانت کامان با خیالی آسوده استفاده نمایید و احساس تازگی داشته باشید. همچنین از دیگر مزایای اسپری دئودورانت مردانه کامان می‌توان به سریع خشک شدن، استفاده آسان، ضد حساسیت، خاصیت رطوبت‌دهندگی بالا، ماندگاری طولانی مدت و فاقد SLS بودن دئودورانت اشاره کرد. دئودورانت مردانه کامان دارای شماره پروانه بهداشتی ۵۶/۲۴۹۷۸ می‌باشد.

اسپری ضد تعریق مردانه کامان خنک کننده مدل Fresh & Quick dry

اسپری دئودورانت مردانه کامان خنک کننده مدل Fresh & Quick dry فاقد آلومینیوم می‌باشد. اسپری ضد تعریق کامان کنترل کننده بوی بد عرق می‌باشد و رایحه طولانی و ماندگاری بالایی دارد.اسپری ضد تعریق کامان حاوی روغن درخت چای بوده که دارای خاصیت ضد باکتریایی و ضد قارچی می‌باشد.

 

 

 

 

همچنین ببینید

چه تبلیغاتی برای کسب کارتان لازم دارید

عکاسی صنعتی ، ساخت تیزر تبلیغاتی ، طراحی کاتالوگ با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و …

دیدگاهتان را بنویسید