قفل نرم افزاری سی دی چگونه اجرا می شود؟ - مجله لپتاب دات آی آر
خانه / آگهی ها / قفل نرم افزاری سی دی چگونه اجرا می شود؟

قفل نرم افزاری سی دی چگونه اجرا می شود؟

در این بخش به آموزش گام به گام قفل گذاری CD و DVD سی دی و دی وی دی میپردازیم . Idoo Secure Disc Creator بهترین نرم افزار قفل گذاری سی دی CD و دی وی دی DVD می باشد . این برنامه قفل گذاری یک DVD یا CD را به دو بخش تقسیم می کند:

منطقه امن و منطقه عمومی، که اندازه آن را می توانید براساس نیازهای خود تنظیم کنید. با استفاده از الگوریتم رمزنگاری AES 256 بیتی، منطقه امن تنها می تواند توسط رمز عبور شما باز شود، در حالی که منطقه عمومی نیازی به آن ندارد.

***لوح ماندگار ارائه دهنده خدمات قفل گذاری روی سی دی و دی وی دی به صورت کاملا تخصصی به شکل قفل ضدرایت نرم افزاری ، قفل نرم افزاری ضد رایت ضد کپی و قفل فعالسازی مخصوص یک سیستم می باشد جهت اطلاعات بیشتر با شماره های بالا تماس حاصل فرمایید .***

شما می توانید CD های قفل گذاری شده توسط کامپیوتر را بدون نصب برنامه اضافی باز کنید و آنها را بخوانید. در این آموزش ما به شما نشان می دهیم که چگونه دی وی دی یا سی دی را قفل کنید . برای جلوگیری از از دست دادن داده هایتان ، لطفا کلمه عبور را که تنظیم کرده اید به خاطر بسپارید چون هیچ کس نمی تواند رمز عبور را هک کند.

۱ – نوع دیسکی که می خواهید ایجاد کنید از سمت راست انتخاب کنید.

۲ – یک cd یا dvd خالی یا قابل پاک کردن را در رایتر خود قرار دهید.!

۳ – روی گزینه “add files” کلیک کنید . ( آموزش گام به گام قفل گذاری CD و DVD )

۴ – فایل ها را به منطقه امن یا منطقه عمومی اضافه کنید و برای شروع

رایت CD و DVD خود روی دکمه “write” کلیک کنید.

براساس گزارش آماری Zecurion، در سال ۲۰۱۱، ۸۱۹ رویداد نشتی اطلاعات در کل جهان به ثبت رسیده است و مجموع تلفات ۲۰ میلیارد دلاری آمریکا را به همراه داشته است.این خبرها به ما اهمیت امنیت داده ها، به ویژه ابزار های ذخیره ساز قابل جابجایی، مانند CD و یا DVD ، حافظه های USB فلش مموری را یاد آوری می کنند و ممکن است پیامدهای فاجعه باری را به همراه داشته باشد.چاپ سی دی چگونه دی وی دی را با رمز عبور قفل کنیم دیسک قفل شده قابل حمل یا استفاده آسان است. بله، قابل حمل است و نیاز به نصب هیچ برنامه اضافی ندارید و فقط رمز عبور خود را وارد میکنید و بعد شما می توانید به راحتی دیسک رمزگذاری شده را در هر کامپیوتری استفاده کنید . قفل نرم افزاری

بدون رمز عبور شما، منطقه امن قابل دسترسی نیست، اما داده های ذخیره شده در منطقه عمومی می تواند توسط هر کسی خوانده شود. اگر رمز عبور را فراموش کرده اید، هیچ کس نمی تواند دیسک را برای شما باز کند. چه نوع فایل هایی می توانند رمزگذاری شوند: هر فایلی به عنوان مثال، عکس های خود ، فیلم های خصوصی و هر چیز دیگری که برای رمزگذاری نیاز دارید.

همچنین ببینید

با سایت کتاب، رایگان کتاب دانلود کنید و کتابخوان شوید!

آیا نمی دانید چه کتابی بخوانید و یا نمی دانید چگونه کتاب مورد نظرتان را …

دیدگاهتان را بنویسید