سبد پلاستیکی مرغ زنده - مجله لپتاب دات آی آر
خانه / مطالب متفرقه / سبد پلاستیکی مرغ زنده

سبد پلاستیکی مرغ زنده

سبد پلاستیکی مرغ زنده که مناسب در استفاده در مرغ داری و کشتارگا ها میباشد.

سبد حمل مرغ زنده قابل مصرف در کلیه دامداری ها و کشتارگاه ها جهت حمل و نقل و فروش جوجه میباشد.

همچنین این شرکت اقدام به تولید انواع سبد و جعبه های پلاستیکی جهت حمل و نقل کالا از قبیل گوشت ،مرغ ،ماهی ،مرغ زنده ،سبد کود ورمی کمپوست ،سبد حمل میگو ،باسکت،سبدهای کشتارگاهی ،سبد های سردخانه ای ،سبد پای مرغ،قفس مرغ زنده ،سبد و جعبه های صنعتی جهت حمل و نگهداری محصولات صنعتی در ابعاد و اندازه های مختلف مینماید.

سبد پلاستیکی

شرکت تولیدی الوند پلاستیک ، تولید کننده انواع سبد و جعبه های پلاستیکی با کاربرد های متنوع و سایز های متفاوت مورد استفاده در حمل محصولات لبنی صنایع غذایی ، دامداری ، مرغداری ، کشاورزی و باغات ، کشتارگاه ها ، خودروسازی ، صنعت پخش و اسباب کشی و …. قابل استفاده می باشد.

قالب های سبد و جعبه های پلاستیکی در وزن های متفاوت به صورتی ساخته شده که قابل حمل توسط کارگران می باشند. و کلیه محصولات ۲ سانت لبه دارند که روی هم چیده شوند و هنگام جا به جایی کامل روی هم چفت شوند که کارگر بتواند روی هم قرار دهد و یا روی زمین میکشد سبد ها داخل هم نرود و یا آسیبی به محصول وارد نگردد.

نحوه حمل طیور :

در هوای سرد بهتر است دام را درسبد حمل مرغ زنده قرار داده و باید دو طرف ماشین حمل طیور در زمان حمل به کشتارگاه با برزنت پوشیده شود تا طیور در معرض هوای سرد قرار نگیرند

گرفتن طیور بارگیری باید بر اساس ظرفیت ماشین حمل مرغ و سرعت خطوط کشتار تنظیم شود. در آب وهوای معتدل ظرفیت بارگیری حداکثر ۵۰ کیلوگرم درمتر مربع و در آب و هوای گرم ظرفیت بارگیری حداکثر ۴۰ کیلوگرم در متر مربع توصیه می شود.

زمان گرسنه ماندن طیور قبل از کشتار دان باید حداقل ۴ ساعت قبل از ارسال طیور به کشتارگاه قطع شود و بهتر است آب تا شروع گرفتن طیور در اختیار آنها باشد. در بعضی مواقع طیور از باقیمانده مواد غذایی در بستر استفاده می کنند، لذا بهتر است در این فاصله زمانی چراغها خاموش باشند.

همچنین ببینید

معرفی وب سایت پروتکت، مرجه مقابسه و خرید آنتی ویروس

پروتکت (Protect) به عنوان یکی از زیر مجموعه های آژانس بازاریابی شیفت (Shift.ir) از سال …

دیدگاهتان را بنویسید