بیوگرافی ندا جناب + عکس ها - مجله لپتاب دات آی آر
خانه / عکس و بیوگرافی بازیگران / بیوگرافی ندا جناب + عکس ها

بیوگرافی ندا جناب + عکس ها

بیوگرافی

در تهران به دنیا آمد ولی در شاهین شهر اصفهان بزرگ شد.مجرد و هرگز هم ازدواج نکرده (به گفته خودش) ولی منابع رسمی از ازدواج وی درچند سال قبل خبر می دهند که منجربه جدایی شده است.

ندا یکی از پر انرژی ترین و فعالترین تهیه کنندگان و مجریان شبکه من و تو با مدرک لیسانس حقوق از دانشگاه آزاد نجف‌آباد و در حال حاضر مشغول به تحصیل رشته مدیا(البته به لطف دوستان بهایی خود مشغول به تحصیل شد) در لندن،است.

ندا در ایران در دوران دانشجویی با تعدادی از گروه‌های فیلمبرداری همکاری داشته. از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۰ در تلویزیون طپش لندن مجری و گزارشگر بوده که ممکنه خیلی از شما با چهره ندا آشنا باشید.وی بعد از ازدواجی که منجر به طلاق شد از کشور خارج و به دوستان بهائی خود در لندن پیوست.

نداجناب در رشته مدیا مشغول به تحصیل شده است، او در دوران دانشجویی با تعدادی از گروه های فیلمبرداری غیر قانونی همکاری داشته و مدتی در تلویزیون بی بی سی و تپش که در لندن پخش می شود، به عنوان گزارشگر همکاری داشته است. ندا جناب در این تلویزیون جدید، برنامه ای در مورد ورزش رزمی خانمها دارد و هدف این برنامه جلوگیری از ترس خانمها از تاریکی عنوان کرده است. ایشان در فیس بوک شخصی خود، عکسی با وضعیت زننده و نیمه عریان از خودش را به نمایش گذاشته است.

عکس های ندا جناب

همچنین ببینید

بیوگرافی شهاب حسینی + عکس ها

مشخصات کلی نام : شهاب الدین نام خانوادگی : حسینی تنکابنی تاریخ تولد : ۱۳۵۲/۱۱/۱۴ …

دیدگاهتان را بنویسید