بیوگرافی حامد نیک پی + عکس ها - مجله لپتاب دات آی آر
خانه / عکس و بیوگرافی بازیگران / بیوگرافی حامد نیک پی + عکس ها

بیوگرافی حامد نیک پی + عکس ها

معرفی

حامد نیک‌پی، نخستین آلبوم خود را با همکاری پدرام درخشانی منتشر کرد که رومی‌۱ نام داشت. حامد نیک پی (زاده ۱۳۵۶ در تهران) آهنگساز و خواننده ایرانی مقیم آمریکا ست. از وی تاکنون آلبوم‌های “گذر تنها” و “آسوده” و “دیوانه تر” منتشر شده است. حامد نیک پی  در آلبوم “رومی ۱” با پدرام درخشانی همکاری کرده و به عنوان خواننده در آن اثر حضور داشته است. حامد نیک پی فارغ التحصیل رشته موسیقی از دانشگاه سوره است. او اولین حضورش با گروه رومی بود و در کنسرت‌های این گروه حضور داشت. همچنین با گروه «مسعود حبیبی» به هند سفر کرد و در جشنواره «جهان خسرو» خواند. حامد نیک پی زاده ۱۳۵۶ در تهران است حامد نیک پی  در آلبوم “رومی ۱” با پدرام درخشانی همکاری کرده است

در حال حاضر

حامد نیک پی هم‌اکنون در آمریکا به سر می‌برد و در زمینه تدریس موسیقی سنتی مشغول به کار است. شاید باور کردنش سخت باشد. خواننده آلبوم «رومی ۱» بعد از آن استقبال کم نظیر از این اثر و پدرام درخشانی، از کشور خارج شود و تنها به آموزش آواز بپردازد. او کنسرت های زیادی را در آمریکا و اروپا روی صحنه برده است.

حامد نیک پی فارغ التحصیل رشته موسیقی از دانشگاه سوره است . حامد نیک پی در یکی از گفتگوهای خود با یکی از رسانه های ایرانی خارج از کشور درباره دغدغه های این روزهایش گفته: «بعضی وقت ها در آهنگ هایی که به صورت تصنیف نوشته می شود، تکنیک هایی بوده که فی البداهه اتفاق افتاده. من بعدا روی آنها فکر کرده ام و سروسامانی به آنها داده ام. سعی کرده ام منسجم تر در آن آهنگ استفاده کنم. یک بار با شعر زنده یاد مشیری، یک بار با صدای پای آب سهراب سپهری… بوده که مثلا با دو تحریر مختلف اجرا کرده ام.»

عکس های حامد نیک پی

همچنین ببینید

بیوگرافی شهاب حسینی + عکس ها

مشخصات کلی نام : شهاب الدین نام خانوادگی : حسینی تنکابنی تاریخ تولد : ۱۳۵۲/۱۱/۱۴ …

دیدگاهتان را بنویسید