از  کجا فالوور تیک آبی دار بگیریم - مجله لپتاب دات آی آر
خانه / مطالب متفرقه / از  کجا فالوور تیک آبی دار بگیریم

از  کجا فالوور تیک آبی دار بگیریم

نشان تایید و یا تیک آبی یا حساب کاربری وریفای شده در کنار نام پروفایل هرکاربری نشان دهنده ی اصالت و اصلی بودن و واقعی بودن حساب کاربری کاربر مورد نظر می باشد . در این ص.ورت می توانید طمانی که تیک آبی در اینستاگرام را در کنار نام کاربری هر کاربری دیدید، متوجه شوید که صفحه متعلق به خود کاربر بوده و یا اینکه توسط خود کاربر مدیریت و یا اداره می‌شود .

 در واقع تیک آبی و یا نشان تایید رسمی بودن حساب کاربری نشان دهنده ی اصلی بودن حساب کاربری و یا پروفایل واقعی شما به دنبال کنندگان و یا طرفدارانتان می با‌شد . پس با ما همراه باشید تا بیشتر با نشان تایید و یا تیک آبی اینستاگرام آشنا شوید و متوجه شوید که این نشان به چه حساب های کاربری اختصاص می یابد .

 نحوه ی ارائه ی تیک آبی اینستاگرام به کاربران واضح و مشخص نیست و روشن نیست  که نهایتا چه کاربرانی می توانند از اینستاگرام تیک آبی بگیرند . اینستاگرام در سایت رسمی اش اعلام نمود  که فقط به بعضی از افراد مشهور و برندها و ارگان های عمومی تیک آبی اینستاگرام و یا نشان تایید ارائه می دهد و امکان درخواست تیک آبی اینستاگرام و ارائه ی آن برای هر کاربری ممکن نیست و یا اینکه امکان خرید تیک آبی اینستاگرام وجود ندارد . اما این گونه نیست زیرا  کاربران معمولی نیز می‌توانند تیک آبی  اینستاگرام را از طریق سایت های ارائه ی خدمات شبکه های اجتماعی مانند سایت ایرانی فالوو ، از آن خود نمایند .

پس شما می توانید به کمک سایتی که معرفی نمودیم سرویس تیک آبی  اینستاگرام و یا سرویس فالوور تیک آبی دار را تهیه نمایید و اعتبار حساب کاربری خود را افزایش دهید .

حال ممکن است با خود بگویید که چرا با تهیه ی این سرویس اعتبار حساب کاربری ما افزایش یابد و یا اینکه اصلا این نشان چه ارزشی دارد ؟

اینستاگرام برای اینکه بتواند حساب کاربری افراد مشهور و معروف را از بقیه حساب های کاربری که با نامی مشابه آن ها جهت کلاهبرداری و سوء استفاده ایجاد شده اند متمایز نماید تدابیری اندیشید و اقداماتی انجام داد تا بتواند اصالت حساب کاربری افراد مشهور و معروف مانند ورزشکاران معروف ، خوانندگان مشهور ، بازیگران محبوب ، برندها ی معتبر و … را به سایر کاربران اپلیکیشن اینستاگرام اثبات نماید .

  زیرا زمانی که شما سعی دارید تا حساب کاربری فرد مشهوری را در اینستاگرام سرچ و یا جستجو نمایید  با چندین حساب کاربری مشابه مواجه می شوید و نمی توانید تشخیص دهید که کدام حساب کاربری متعلق به فرد مشهور مورد نظر شما می باشد در این صورت تشخیص اصلی بودن حساب کاربری مورد نظر برای شما دشوار می شود و قابل تشخیص نیست زیرا ممکن است حساب کاربری جعلی و فیک دارای دنبال کننده و یا فالوور بیشتری نسبت به حساب کاربری اصلی باشد .

برای حل این مشکل اینستاگرام تصمیم گرفت تا به حساب های کاربی پرطرفدار کاربران معروف و مشهور تیک آبی و یا نشان تایید ارائه دهد تا تشخیص حساب کاربری اصلی از حساب کاربری فیک و جعلی برای کاربران اپلیکیشن اینستاگرام آسوده شود . 

حال که متوجه اهمیت تیک آبی و یا نشان تایید اینستاگرام شدید می توانید فالوور تیک آبی دار جهت افزایش اعتبار حساب کاربری اینستاگرام خود به حساب کاربری خود جدب نمایید .

معتبرترین مرجع جهت تهیه فالوور تیک آبی :

 تا به اینجای مقاله با تیک آبی اینستاگرام آشنا شدید و ارزش و اعتبار این نشان برای شما اثبات شد و متوجه شدید که اینستاگرام این نشان را در اختیار هر کاربری قرار نمی دهد و کاربران مشهور و معروفی که این نشان را از اینستاگرام می گیرند نیز دارای شرایط خاص هستند و مراحل مورد نیاز را می گذرانند و همچنین مراحل قانونی دارد که باید آن ها را نیز پشت سر بگذارند تا بتوانند این تیک آبی اینستاگرام را از آن خود نمایند . 

شرایطی که اینستاگرام برای دادن این نشان برای کاربران مشهور و پرطرفدار قرار داده است این گونه می باشد :

  1. فالوور و یا دنبال کنندگان و طرفداران زیادی داشته باشید .
  2. مورد تایید اینستاگرام باشید از لحاظ عملکرد درست .
  3. رسمی باشید و رسمی رفتار نمایند .
  4. کاربران مشهور شما را دنبال و یا منشن نمایند .
  5. دارای چندین حساب کاربری فیک و جعلی باشید .
  6. کاربرانی که خبر ساز باشند و در اخبار روز مطرح می شوند .

و….

اینستاگرام شرایط سختی را برای ارائه ی این نشان قرار داده است و به راحتی آن را به کاربران اختصاص نمی دهد .

  اما نگران نباشید می توانید به سایت معتبر ایرانی فالوو مراجعه نمایید و سرویس فالوور تیک آبی را تهیه نمایید .

این سرویس می تواند اعتبار شما را بیش از پیش افزایش دهد البته اصلا قابل مقایسه نمی باشد زیرا زمانی که کاربران و دنبال کنندگان حساب کاربری شما متوجه شوند که در بین دنبال کنندگان حساب کاربری اینستاگرام شما فالوور تیک آبی وجود دارد و در حال دنبال نمودن حساب کاربری شما می باشد اعتبار حساب کاربری شما به کاربران اثبات می شود زیرا کاربری که با این نشان بارارزش در حال فالوو و یا دنبال نمودن حساب کاربری اینستاگرام شما می باشد قطعا حساب کاربری قوی و حرفه ای دارید و عملکرد مثبتی داشته اید که این چنین کاربر با این نشان با ارزش و معتبری در حال دنبال نمودن  و یا فالوو کردن حساب کاربری اینستاگرام شما می باشد .

از چه سایتی فالوور داری تیک آبی بگیریم  :

در حال حاضر سایت های زیادی در دنیای مجازی در حال فعالیت و رقابت می باشند تا سرویس هایی بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت وضمانت سرویس و پشتیبانی بیست و چهار ساعته و سریع ترین اجرا پس از ثبت سفارس به کاربران شان ارائه دهند .

ما در اینجا می خواهیم سایتی بی نظیر و بی رقیبی را به شما معرفی نماییم تا سرویس های مورد نیاز شبکه های اجتماعی نظیر شبکه ی اجتماعی توییتر ، شبکه ی اجتماعی یوتیوب ، شبکه ی اجتماعی اینستاگرام ، شبکه ی اجتماعی واتس اپ و … را با بالاترین کیفیت از آن تهیه نمایید .

شما به سایت ایرانی فالوو مراجعه نمایید و سرویس فالوور داری تیک آبی را تهیه نمایید و به اعتبار حساب کاربری خویش بیش از پیش بیافزایید .

زیرا زمانی که شما دارای فالوور داری تیک آبی باشید بی شک نشان دهنده ی اعتبار و معتبر بودن حساب کاربری اینستاگرام تان هستید و کاربرانی که به حساب کاربری اینستاگرام شما وارد می شوند و متوجه این موضوع می شود بدون شک ترغیب می شوند سایت معتبر شما را فالوو و یا دنبال نمایند .

همچنین ببینید

معرفی وب سایت پروتکت، مرجه مقابسه و خرید آنتی ویروس

پروتکت (Protect) به عنوان یکی از زیر مجموعه های آژانس بازاریابی شیفت (Shift.ir) از سال …

دیدگاهتان را بنویسید