نحوه صحیح کراتین کردن چگونه است ؟ - مجله لپتاب دات آی آر
خانه / مطالب خواندنی / زیبایی / نحوه صحیح کراتین کردن چگونه است ؟

نحوه صحیح کراتین کردن چگونه است ؟

کراتین خالص

از کجا بدست می آید ؟ با خواندن این پست پاسخ سوالات خود درباره کراتین را خواهید
گرفت .

کراتین درمانی ، درمان موهای آسیب دیده می باشدکه معمولا توسط کارشناسان زیبایی که دوره این درمان را دیده اند انجام می شود . ( ازانجام آن بدون مشورت با کارشناسان مربوطه خود درای کنید)

انواع کراتین :

۱-کراتین های با منشاءحیوانی
۲-کراتین های با منشاء نباتی ( گیاهی)
۳-کراتین های با منشاء شیمیایی

۱- کراتین های با منشاء حیوانی : این نوع کراتین معمولا از سخت پوستان و
مهره داران استخراج می شود و شامل کراتین غنی و خالص می باشد که در شرق آسیا استفاده می شود .
۲-کراتین های با منشاءگیاهی : این نوع کراتین از یک نوع درخت استوایی که در برزیل یافت می شود بدست می آید، صمغ این درخت حاوی درصد بالایی کراتین می باشد که برای تقویت ساقه مو بسیار مفیداست .
۳-کراتین های با منشاءشیمیایی : این نوع کراتین معمولا حاوی کراتین هیدرولیزه شده و مواد شیمیایی می باشندو برند های زیادی از این نوع کراتین استفاده می کنند . قابل ذکر است برند های ارزان قیت کراتین که وارد ایران شده است از این نوع می باشند .

نکته :معولا مشاهده شده است که بعد از استفاده ازکراتین با فرمول شیمیایی ، در موقع اتو کشیدن موهای آغشته به مواد کراتینه نوعی گازتند و خطرناک متصاعد می شود که ممکن است باعث ایجاد ناراحتی های ریوی شود که این موضوع
بیشترین آسیب را به شخص آرایشگر خواهد رساند . نام ماده ای که باعث ایجاد این نوع گازمی شود به اصطلاح علمی فرامالدئید نامیده می شود .

فرامالدئید : نوعی ماده نگهدارنده می باشد که درتمامی هر سه نوع کراتین موجود می باشد اما نسبت درصد آن در انواع مختلف کراتین متفاوتاست . این مقدار در کراتین های با منشاء حیوانی بسیار کم و در حدود فقط ۱ درصد و درنوع کراتین با منشاء گیاهی حدود کمتر از ۲ درصد و در خانواده با منشاء شیمیایی بیشاز ۴۸ درصد می باشد . مقدار بالای درصد ماده فرمالدئید در نوع سوم باعث ایجاد گاز آسیب رسان در حد خطرناکی می باشد که مجاورت دائمی با این گاز ممکن است باعث بروز مشکلاتی برای شخص آرایشگر شود . وجود سیستم تهویه خوب در یک سالن آرایشی بسیار ضروری می باشد .

مشاوران شرکت وی آی پی،با تحقیق و با اطمینان خاطر معتقدند که کراتین
یونیک،با صافی و احیای همزمان به خاطر فرمولاسیون جدید که از silkو روغن گرفته شده و غلظفت بالایی که دارد بهترین کراتینه گیاهی موجود می باشد.
کراتین یونیک برای هر مویی محصولی منحصر به فرد دارد .

چرایونیک بهترین است؟

از بهترین مزایای کراتین یونیک ساختار تخصصی آن و بکار رفتن دانه های طبیعی در ساختمان یونیک می باشد.
محصولات یونیک فاقد بوی آزاردهنده و آسیب رسان به ریه و چشمهامی باشد.کراتین یونیک ۲۴ ساعت بعد از کراتین وبعضی همان روز کراتینه کردن شسته می شود.
کراتین یونیک قابلیت استفاده (دبل) دارند به این معنا که برای نتیجه بهتر در ۱ روز ۲ بار استفاده شود.کراتین یونیک را می توان همزمانبا رنگ و مش در ۱ روز استفاده کرد. کراتین یونیک دارای غلظت بسیار بالایی می باشد وبا مقدار کم می توان تعداد بیشتری را کراتین کرد.

همچنین ببینید

واریاسیون چیست؟

واریاسیون ها رنگ موی خالص و قوی هستند که یا باید با رنگ مو یا …

دیدگاهتان را بنویسید