قیمت کرکره برقی - مجله لپتاب دات آی آر
خانه / مطالب متفرقه / قیمت کرکره برقی

قیمت کرکره برقی

زمانی که با کمبود فضای بازشو رو برو هستید متداول ترین و پر مصرف ترین نوع درب اتوماتیک برای انواع گاراژها و پارکینگ هایی کرکره ی برقی میباشد .

به‌منظور حفاظت بیشتر از اماکن تجاری و مسکونی، انواع مختلف کرکره برقی به‌مرور روی کارآمدند تا بتوانند نیازهای امنیتی و حفاظتی محیط را برطرف نمایند.
هنگامی‌که پس از تفکر و جنگ و جدل‌های درونی بسیار به این نتیجه می‌رسید که ورودی پارکینگ و ساختمان شما نیاز به امنیت بیشتری دارد، این محصول می‌تواند بهترین گزینه باشد. هنگامی‌که به این نتیجه می‌رسید سوألات متداولی ممکن است از ذهنتان عبور کند، همچون:
این محصول چگونه کار می‌کند؟ قیمت آن چنداست؟ تعمیر این محصول چگونه است؟ گارانتی آن شامل چه مواردی می‌شود؟ این محصول را از کجا بخریم؟ ارزان‌قیمت آن کجاست؟ لیست قیمت انواع … و سوألاتی ازاین‌دست.
معمولاً هنگام سفارش و خرید هر چیزی قیمت آن موردتوجه قرار می‌گیرد و فهرستی از قیمت‌های شرکت‌های مختلف را جمع‌آوری می‌کنیم تا مناسب‌ترین را برای خود انتخاب کنیم ولی در نظر داشته باشید که ارزان بودن به معنای داشتن کیفیت بالا نیست و به همین نسبت گران بودن هم به معنای دارا بودن کیفیت بالا نیست.
باید بدانید که با چه شرکتی قرارداد می‌بندید و دارای چه سابقه‌ای در خدمات خود می‌باشد. معمولاً با بررسی پروژه‌های کاری یک شرکت می‌توان به سابقه‌ی کاری آن شرکت پی برد.

بیسبی

قیمت کرکره برقی؛ متناسب با سفارش مشتری:

بعد از برقراری تماس از سوی مشتری، مشاورین فروش رامادر ابعاد نصب از قبیل عرض و ارتفاع ورودی و محل نصب را از مشتری میپرسند. بر این اساس قیمت کرکره برقی، بصورت پیش فاکتور تنظیم میگردد و برای مشتری ارسال میشود.
پس از تأیید مشتری، بنابر روند شرکت، کارشناس فروش در محل حاضر شده و اندازه های دقیق درب ورودی را برآورد میکند و فاکتور اصلی را به مشتری تحویل میدهد. پس از تأیید مشتری، قرارداد به امضای مشتری خواهد رسید. در این مرحله ۵۰ درصد از کل قیمت کرکره برقی و نصب آن از مشتری دریافت میگردد و تاریخ دقیق تحویل پروژه به مشتری اعلام میشود.
گاه مشتری تمایل دارد که محصول او دارای طرح خاصی باشد، بطور مثال دارای نماد و لوگوی شرکت و یا معرف نام تجاری او باشد، این موارد هم بر هزینه نهایی تأثیر خواهد گذاشت.

قیمت کرکره برقی آالومینیومی تحت تأثیر جنس تیغه 

نوع تیغه بر روی قیمت کرکره برقی تأثیر دارد و میتواند فاکتور نهایی را دچار تغییر نماید قطر رول کرکره برقی معمولا ۳۰۰تا ۳۵۰ میلی متر می باشد که این میزان متغیر است

. تیغه دارای انواع زیر میباشد:
۱٫ تیغه منیزیم فولاد فوم دار درجه یک (ایپاکو)
۲٫ تیغه آلومینیوم فابریک سبک استاندارد ۶۰۶۳
۳٫ تیغه آلومینیوم فابریک درجه یک استاندارد ۶۰۶۳
۴٫ تیغه آلومینیوم فابریک استاندارد ۶۰۶۳ (مخصوص پنجره)
۵٫ تیغه آلومینیوم فابریک سنگین محصول ایران ترکیه (اکپای)
۶٫ تیغه آلومینیوم فابریک سنگین محصول ایتالیا ترکیه
۷٫ تیغه آلومینیوم فابریک طرح چوب
۸٫ تیغه شفاف پلی کربنات ضد سرقت (با لوله استیل نگیر ۳۰۴L)
انتخاب هر کدام از این تیغه ها بر روی هزینه نهایی تأثیر خواهد گذاشت.

تنوع ظاهری :

شما میتوانید محصول مورد نظر خود را در رنگهای سفید، مشکی، کرم، قهوه ای، آبی، قرمز، سبز، نارنجی، خاکستری و قهوه‌ای تیره سفارش دهید ولی باید توجه داشته باشید که تنها ۴ تیغه اول در بالا قابلیت رنگ گیری را دارند و مابقی باید بصورت سفید یا شفاف شیشه ای مورد استفاده قرار گیرند.

طرح چوب:

در صورت انتخاب طرح چوب، سفارش بصورت حضوری صورت میگیرد. تمامی این موارد تأثیری مستقیم بر روی هزینه نهایی شما خواهد داشت.

پلی کربنات:

 تیغه شفاف پلی کربنات یکی از انواع دیگر میباشد که دارای خواص منحصر به فردی همچون ضد حریق بودن، قابلیت دید داخل فروشگاه در زمانی که پایین است، استحکام کششی بالا به علاوه زیبایی و پرستیژ خاص پس از نصب میباشد.
این نوع محصول دارای مقاومت بالایی نسبت به کرکره آلومینیومی میباشد. میتوان مطابق با طراحی محل نصب، تیغه ها را یکی در میان با خطوط رنگی طراحی نمود.
دمای ذوب این تیغه ها از آلومینیوم پایین تر است ولی بدلیل ویژگی ضد شعله بودنشان در برابر آتش مقاومت مطلوبی دارند و از سرایت آتش به جاهای دیگر جلوگیری میکنند.
این تیغه دچار زنگ زدگی نمیشود و ضد اشعه UV میباشد. با کاربردآن, وجود قابلیت رویت داخل محیط، امنیت را بیشتر میکند.

عوامل تاثیربر قیمت ساخت کرکره برقی:

قیمت ساخت این محصول به موارد متعددی بستگی دارد. نوع موتورمورد استفاده  یکی از این عوامل است. تعداد تیغه ها و جنس تیغه و اندازه دهنه نصب آن بر روی قیمت تأثیرگذار است.
در برخی از پروژه های نصب ، به تأمین کننده برق در زمان قطعی برق نیاز است (UPS) که مدل و قدرت این دستگاه، قیمت کرکره برقی شما را افزایش میدهد. با همه ی این اوصاف میتوان گفت که قبل از بازدید و شنیدن نظرات و خواسته های مشتری نمیتوان قیمت را پیش بینی کرد و تمامی این موارد در تخمین هزینه ساخت باید لحاظ شود.

همچنین ببینید

جراحی کوچک کردن سینه آقایان چطور انجام می‌شود؟

ژنیکوماستی (Gynecomastia ) افزایش مقدار بافت غده سینه در پسران یا مردان است که به دلیل …

دیدگاهتان را بنویسید