عکاسی صنعتی و کاربردهای آن - مجله لپتاب دات آی آر
خانه / مطالب متفرقه / عکاسی صنعتی و کاربردهای آن

عکاسی صنعتی و کاربردهای آن

حتی اگر مدت کوتاهی است وارد دنیای تجارت شده اید مسلما عبارت عکاسی صنعتی به گوش شما خورده است. عکاسی صنعتی به عنوان ویترین کار شما در زمینه بازاریابی آنلاین و یا در هنگام طراحی سایت و کاتالوگ شناخته می شود. حتما پیش آمده است که با ورق زدن یک کاتالوگ و یا نمونه کار های تبلیغاتی عکس ها نظر شما را به خود جلب کرده است. عکاسی صنعتی در تهران وعکاسی تبلیغاتی انجام شده توسط رادیان به بهترین وجه نمایانگر محصولات و خدمات مشتریان خواهند بود. برخی از زمینه های مرسوم استفاده از عکاسی تبلیغاتی بدین شرح می باشد.

  1. عکاسی صنعتی از محصولات برای ارائه در کاتالوگ، بیلبورد و طراحی سایت ها.
  2. عکاسی کارخانه ها از خط تولید کارخانه ها و فضای داخلی شرکت‌ها. (محیطی – پرسنل)
  3. عکاسی تبلیغاتی برای برندها.
  4. عکاسی پوشاک.
  5. عکاسی تبلیغاتی مواد غذایی برای رستوران ها و کافه ها و قنادی ها.
  6. عکاسی زیورآلات و جواهرات
  7. عکاسی مبلمان و دکوراسیون
  8. عکاسی لوازم آرایشی

و …

حال سوال اینجاست که پس از عکاسی صنعتی و تبلیغاتی چه باید کرد؟

طراحی سایت

با گشت و گذار در اینترنت خواهید فهمید که مطرح شدن در اینترنت به هیچ وجه کار آسانی نیست و طراحی سایت یا سئو ی آن میتواند کسب و کار هر شخصی را دگرگون نماید. این روزها تحقیقات و خرید و فروش کالا و ارائه خدمات آسان شده و هرکس میتواند با در اختیار داشتن یک کامپیوتر یا موبایل به سرعت از بازار سر در بیاورد و طرفِ معامله خود را انتخاب کند. طراحی سایت نخستین گام از این بازاریابی اینترنتی است.

اگر به فکر کسب و کار اینترنتی و ارائه بهتر محصولات یا خدماتتان هستید تیم طراحی شرکت رادیان آماده طراحی سایت و طراحی فروشگاه آنلاین  برای محصولات شماست. از عکس های صنعتی شما میتوان برای طراحی شکیل تر و با جلوه حرفه ای تر برای طراحی وب سایت شما استفاده نمود. طبق آمار منتشره در اینترنت محصولات با عکس هایی زیبا و واقعی ۴۳% بیشتر مورد اقبال مشتریان قرار گرفته اند.

طراحی کاتالوگ

کاتالوگ مجموعه ای طراحی شده از محصولات و خدمات یک شرکت ، موسسه و یا سازمان است و متشکل از عکس های صنعتی و تبلیغاتی و متن های دلخواه کارفرمایان است. می دانید چرا شرکت های بزرگ و عمده فروشان نیاز فراوانی به طراحی کاتالوگ و بروشورهای تبلیغاتی دارند؟ زیرا به دلیل عدم ارائه اطلاعات محصولات به صورت حضوری و به دلیل بالا بودن تعداد مصرف کنندگان به کاتالوگ نیاز مبرمی دارند.

طراحی کاتالوگ نیز نسبت به مقدار و حجم اطلاعات صورت میگیرد و تعداد صفحه هر چقدر هم که زیاد باشد، تاثیری در چارچوب و قوانین طراحی ندارد. استفاده بهینه از عکاسی صنعتی در کاتالوگ ها و حتی طراحی بیلبورد ها به زیبایی آن کمک زیادی خواهد نمود. طراحی کاتالوگ و بروشور از نیازهای ابتدایی هر مجموعه کاری برای معرفی محصول و بازاریابی است. در مجموعه ما انواع خدمات چاپ و گرافیک از قبیل کاتالوگ ، ست اداری ، طراحی تراکت تبلیغاتی و چاپ ارزان قابل ارائه است.

کاربردهای عکاسی تبلیغاتی به این موارد محدود نمیشود و شما به راحتی میتوانید در هر زمینه ای که به نوعی با تبلیغات در ارتباط باشد از عکس ها استفاده نمایید.

همچنین ببینید

جراحی زیبایی شکم برای رسیدن به تناسب اندام

لیپوساکشن یک روش زیبایی است که در آن چربی‌هایی را که به نظر نمی‌‌رسد از …

دیدگاهتان را بنویسید