چند پیشنهاد خاص و متفاوت برای هدیه ی تولد - مجله لپتاب دات آی آر
خانه / مطالب متفرقه / چند پیشنهاد خاص و متفاوت برای هدیه ی تولد

چند پیشنهاد خاص و متفاوت برای هدیه ی تولد

خلاصه: متفاوت بودن برای تمام افراد بخصوص خانم ها اهمیت زیادی دارد بنابر این یکی از رموز یک هدیه ی مناسب خاص بودن است.

تابلو فرش با عکس مورد نظر شما:

می توانید یک عکس خاص مثلا عکسی پرتره از مخاطبتان را سفارش دهید تا بر روی یک فرش چاپ کنند. سپس آن را قاب کرده تا تبدیل به هدیه ای بسیار نفیس شود. برای بیش از حد بالا نرفتن هزینه ها معمولا چاپ عکس بر روی فرش های ماشینی انجام می گردد. همچنین اگر قصد هدیه دادن برای روز مادر و یا روز پدر را دارید یک تابلو فرش با عکسی خانوادگی از تمام اعضای خانواده می تواند کادو جدید و جذابی باشد.

چاپ عکس و متن روی تیشرت:

اگر مخاطب شما به شخصیتی خاص و یا زمینه ای خاص علاقه ی شدیدی دارد می توانید عکس آن شخصیت و طراحی از آن زمینه ی خاص را بر روی یک تیشرت چاپ نمایید و هدیه دهید. مزیت این کار این است که می توانید دقیقا عکسی که مد نظرتان است را برای چاپ استفاده نمایید و همچنین اگر لازم باشد متن و یا عبارتی خاص را زیر آن حک می نمایید.

چاپ بر روی قاب گوشی:

می توانید عکسی خاص از موقعیتی خاص تهیه نمایید و سفارش چاپ بر روی قاب گوشی دهید. از آنجایی که تقریبا تمامی افراد جامعه از گوشی هوشمند استفاده می کنند و همیشه همراه آن ها خواهد بود این قاب گوشی چاپ شده علی رغم خاص بودن می تواند یک هدیه ی همه پسند و کاربردی باشد.

چاپ عکس روی کوسن:

می توانید عکس افرادی را که به آن ها علاقه دارید بر روی کوسن چاپ نمایید و به آن ها هدیه نمایید. این هدیه می تواند یک کادوی مناسب و با چاشنی طنز برای آقایان باشد که در نود درصد اوقات یک کوسن را در آغوش دارند.

و در آخر چاپ عکس روی ماگ حرارتی  و خرید محصولات دکوراتیو می تواند گزینه های بعدی برای شما به حساب بیاید.

برای پیدا کردن راحت تر موارد فوق ما فروشگاه اینترنتی هدیه و کادویی روبوبیکا را به شما پیشنهاد می نماییم. در این سایت می توانید به راحتی تهیه نمایید. آدرس سایت روبوبیکا:

Robubica.com

همچنین ببینید

مشاوره افسردگی، مشاوره ازدواج، کلینیک انتخاب

همانطور که اگر به بیماری جسمی مبتلا شویم، سریعا برای درمان به پزشک متخصص مراجعه …

دیدگاهتان را بنویسید