سمعک چیست + قیمت سمعک نامرئی - مجله لپتاب دات آی آر
خانه / آگهی ها / سمعک چیست + قیمت سمعک نامرئی

سمعک چیست + قیمت سمعک نامرئی

این انواع سمعک بد بو به دنبال آیا آدم کلارک استس من مشکلات شنوایی. این یک واقعیت زندگی را برای تا زمانی که من به یاد داشته باشید می توانید بوده است. چند سال پیش، یک جراح و یک قطعه کوچک از تیتانیوم بدترین از این مشکلات اصلاح، اما من به دلیل برای یکی دیگر از روش هستم. بنابراین، هنگامی که من در مورد EarGo، نوع جدیدی اینده از سمعک شنیده می شود، من تا به حال تعجب که چگونه آنها می خواهم برای من کار. مادر من به مشکلات شنوایی، TOO. بر خلاف مین آشکار از دوران کودکی ناتوان کننده عفونت گوش و جراحی-او مشکلات بعدی در زندگی توسعه یافته است. او مسن تر. شنوایی او فقط آنچه در آن استفاده می شود. پس از تلاش مجموعه ای از سمعک نامرئی خودم، من همان جفت به مادرم فرستاده می شود.

انواع سمعک

سمعک چیست ؟

ما در هر بشکه ترقه نشسته بودند، کردن بین ایالتی در شرق تنسی، زمانی که من سمعک دیجیتال به او تحویل داده شد. به محض این که او آنها را در برای اولین بار قرار داده است، مادر من اظهار داشت که در رستوران صدا افتضاح با صدای بلند. به او در مورد تنظیم صدا، یکی از ویژگی های طراحی هوشمندانه که شامل بهره برداری از گوش خود را با دست خود را به یاد. او کردم سمعک نامرئی به یک سطح راحت، و مواد غذایی ما وارد شده است. “آه عجب،” او گفت، قرار دادن و چنگال خود را پایین. “من می توانم بشنوم خودم جویدن. من شنیده ام نیست خودم را در سال جویدن. این عجیب و غریب است. “

قیمت سمعک

انواع سمعک چه مواردی هستند؟

“آیا چنین نیست؟” من پاسخ داد. چند هفته قبل از، من با یک مدیر اجرایی سمعک نامرئی در یک رستوران هتل در قلب منهتن آشنا. او توضیح داد که BACKSTORY یک دکتر سوئیس و پرواز علاقه مندان به ماهیگیری که توسط مگس الهام گرفته شده است می خواهم برای ایجاد یک سمعک با پر و بال سیلیکون باریک است که دستگاه را در محل نگه دارید در حالی در صدای محیط نیز اجازه. وقتی که من یکی از جوانه را به گوش خود من تضعیف، آن ساخته شده حس فوری. صدا از اتاق بود مسدود نشده است، و در عین حال طراحی اجازه کل سمعک پشت گوشی به اسلاید به گوش من به طوری که آن را عملا نامرئی بود. یک رشته شفاف، و نه بر خلاف خط ماهیگیری، به من اجازه داد به آن را. انواع سمعک من فرستاده مجموعه ای از دادرسی استاندارد ایدز در چند هفته بعد. این شرکت همچنین توضیح داد که دستگاه می تواند ریز کوک به کمبود خاص من را جبران کند. از دست دادن شنوایی یک بار ناتوان کننده من تا حد زیادی اصلاح کرده بود، اما آن را نمی رفته بود، بنابراین من این جفت ارز استاندارد است.

سمعک نامرئی

قیمت سمعک نامرئی چقدر است؟

انواع سمعک من آنها را برای چند روز به تن، و آنها کمک کرده است. مورد سمعک نامرئی به عنوان یک شارژر با یک باتری پشتیبان که مناسب اگر شما در حال هر شب شارژ آنها نیست دو برابر. طراحی کل کیت کمتر احساس مانند یک دستگاه پزشکی و بیشتر شبیه به چیزی است که شما می خواهم در یک فروشگاه اپل خرید. با گذشت زمان، متوجه شدم که پوشیدن انواع سمعک در گوش اصلاح من تولید برخی از بازخورد، در حالی که گوش ضعیف راست من صدا بزرگ است. جراحی احساس یک راه حل بهتر برای این مسئله است. علاوه بر این من راضی بود به نیاز ابزار دیگری نیست.

برای اطلاعات بیشتر درباره سمعک و انواع آن می توانید به وب سایت طنین سمعک مراجعه فرمایید.

همچنین ببینید

با سایت کتاب، رایگان کتاب دانلود کنید و کتابخوان شوید!

آیا نمی دانید چه کتابی بخوانید و یا نمی دانید چگونه کتاب مورد نظرتان را …

دیدگاهتان را بنویسید