راز تناسب اندام شکیرا بعد زایمان - مجله لپتاب دات آی آر
خانه / مطالب خواندنی / تغذیه / راز تناسب اندام شکیرا بعد زایمان

راز تناسب اندام شکیرا بعد زایمان

شکیرا برای رسیدن به وزن قبل از زایمانش مسیر سختی را طی کرد. این خواننده با یک رژیم غذایی سخت هشت وعده ای کوتاه در روز، و با انجام رقص زومبا به مراتب زیاد، در طی هفت ماه پس از زایمانش خود را به وزن ایده آل رسانید. وی در مصاحبه با مجله ای گفت: با تمرین روزانه رقص زومبا و یک رژیم غذایی سالم خودم را به به فرم دلخواه رساندم. همچنین رقص زومبا در دوران بارداری ام به من کمک کرد که بیش از حد وزنم زیاد نشود.

پس از به دنیا آمدن پسرش میلان، او ۴ تا ۵ مرتبه صبح ها به تمرین زومبا می پرداخت و توسط سازنده این رقص، بتوپرز آموزش می دید. این خواننده کلمبیایی که قبلا برنده جایزه سازمان ملل متحده برای امور خیریه بوده است افزود تمرین های کوتاه مدت برای کاهش وزن کافی نبود و نیاز به انجام تمرینات سخت بود. شکیرا در کنار تمرین رقص، رژیم هشت وعده ای کوتاه در روز که هر وعده کمتر از ۲۵۰ کالری و بیشتر شامل پروتئين، کلسیم، آهن زیاد و روغن ماهی می باشد را داشته است.

شکیرا می گوید: من برای این مشکل دائم خود را آزار نمی دادم، چون به بدن به عنوان یک کل نگاه می کنم، علاوه بر این فکر می کنم مردان بیشتر ستایشگر اعتماد به نفس هستند تا کامل بودن.

همچنین ببینید

شکلات داغ را در فنجان چه رنگی بنوشیم تا خوشمزه تر شود؟

ایج مطالعه جدید دانشمندان اروپایی نشان می‌دهد که رنگ لوازم میز و سفره، بر درک …

دیدگاهتان را بنویسید